Weidebeekjuffer

7 thoughts on “Weidebeekjuffer

  1. Daar ben ik het helemaal mee eens Novelle. Al dat schitterends krijgen we gewoon maar kado. Daar mogen we wel heel dankbaar voor zijn hè. 🙂

  2. Bedankt Sandra. Ik ga het meteen wijzigen. Ik had nog wel op jouw blog gekeken om hem te determineren, maar je ziet, ik ben er niet zo goed in zelfs niet met een mooi voorbeeld voorhanden zoals als jij . :-).

  3. Eerst even opmerken dat dit een weidebeekjuffer is. Bosbeekjuffers zijn in Nederland zeldzaam en hebben de vleugels helemaal gekleurd. Maar hoe dan ook, ik vind dit wel de mooiste juffertjes die we hebben in dit landje.

Geef een reactie

// Vensters

Uw on-line kunstmagazine met een frisse blik op kunst

Bubbliciously me

Living the life you love....

Overpeinzende

Spiritueel blog van Katinka Hesselink over het leven, meditatie, spirituele groei en meer overpeinzingen

Eveline Lenderink fotografie

Op al mijn werk rust copyright. Het auteursrecht is het exclusieve recht van de maker van een werk, bijvoorbeeld een boek, muziek, een wetenschappelijk publicatie of een kunstwerk, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen. Dit auteursrecht (copyright) rust bij de maker. Wil je een foto gebruiken neem dan contact op.

Platoonline

Verhalen, overpeinzingen, gedichten en meer...

Wandelpraat

Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap.

Villasappho.nl

Altijd onderweg

V.G. Sterk

Verhalen & Verzen

Steve McCurry's Blog

Steve's body of work spans conflicts, vanishing cultures, ancient traditions and contemporary culture alike - yet always retains the human element. www.stevemccurry.com

Antoinette Duijsters

Een andere WordPress.com site

Foto - Gedachte

foto's met een humoristische, interessante of prikkelende gedachte

Den Flaters fotoblogje

Het is niet moeilijk, het is een hobby.

